Diriku ini..

Dilahirkan dan dibesarkan di Kulai. Meneruskan kehidupan dengan mencari sesuap nasi di Universiti Teknologi Malaysia. Memperolehi tempat berteduh di Taman Universiti, Skudai, Johor. Memayungi dua orang puteri berusia 8 tahun yang bergelar ANIS UMAIRAH dan 3 tahun bernama AMNI QAIREEN. Amat gilerr membaca novel dan amat gemar berjalan-jalan mencari pengalaman dan makanan.



Friday, February 18, 2011

kerja ohhh.. kerja...

bebanan kerja ni memang takkan habis.. terasa penat, letih, boring, nak marah je...(heheh) dan jangan lupa kepuasan bila melihat hasil kerja setelah bertungkus lumus.. cam skrg ni.. aku boring dengan persiapan pilihanraya.. tapi bila habis terbentuk mpp aku happy....

keadilan dalam memikul tanggungjawap plak membuat aku meluat dengan beberapa sikap manusia.. kalo orang yang dia percaya.. (orang yang dia percaya ke.. orang yang dia lantik sebagai machai dia)  orang tu yang akan buat kerja.. huhhh.. letih..!!! sikit2 nama kita dia laungkan.. ramai lagi nama lain... jeritan aku "en..... ramai lagi urusetia pompuan yang lain.. kenapa saya aje yang kena... saya nak bangkitkan kat mesyuarat nanti"...  confirm aku nak luahkan ketidakpuasan hati masa meeting nanti...

ini luahan hati aku time projek2 besar unit kami, kerja hakiki memang aku tak sempat nak sentuh..

tension belum sampai tahap macam gigi.. lagipun gigi aku tak kuat nak gigit benda ni..

No comments: