Diriku ini..

Dilahirkan dan dibesarkan di Kulai. Meneruskan kehidupan dengan mencari sesuap nasi di Universiti Teknologi Malaysia. Memperolehi tempat berteduh di Taman Universiti, Skudai, Johor. Memayungi dua orang puteri berusia 8 tahun yang bergelar ANIS UMAIRAH dan 3 tahun bernama AMNI QAIREEN. Amat gilerr membaca novel dan amat gemar berjalan-jalan mencari pengalaman dan makanan.



Tuesday, May 17, 2011

Enjoy dengan Family Mertua

Perjalanan ni pun dah basi, tapi saja menulis untuk ingatan aku.  Tiket dah berbulan beli dan time dah terbang salah sorang iaitu Mr. Z terpaksa cancel sebab takde cuti (simpan cuti untuk penerbangan lain).  So aku n anis dan keluarga sana je pergi.

Aku tolong uruskan semua dan pembayaran??? hehehe.. aku ambil part bayar apartment je dan belanja makan2 sikit je.  5 april pagi diorang dah ada kat airport.. aku tengah terhegeh drive.. diorang dah call bagitahu dah ada kat airport.  Xcited nampaknya diorang,  Perjalanan semuanya okey.. bapak mertua yang fisrt time naik flight pun nampak confident je.  Tiba sana jam 9.30 pagi dan terus ambil kenderaan untuk meronda 1 pulau dan tanah besar.  Nampaknya diorang happy dan oleh kerana kami menyewa kenderaan so puas meronda 1 pulau.  Aku memang puas hati sebab sebelum ni aku memang teringin nak round 1 pulau.. ke balik pulau dan ke town semula.. jalan yang berbengokok-bengkong tu kami lalu dan naik bukit turun bukit.  Tapi aku masih frust sebab Bukit Bendera belum boleh naik.. ahhh.. terkempunan lagi.. nak buat camna.. belum rezeki.  So terpaksa le aku beli lagi tiket ke Penang.
Adik ipar (azura) anaknya kimi

Dihadapan rumah P.Ramlee

Aku memang suka mee udang.  Best dapat gi tempat ni kali ke 2

Mentari terbenam.. memukau pandangan

View dari Apartment yang aku sewa.  Puas hati kat sini

Banglo sebelah apartment.  Belum mampu nak beli


Pool .. tak sempat nak berenang (hehehe tak pandai pun)

Model yang sentiasa bersedia memberikan khidmat terbaik tanpa bayaran




Apartment yang aku ambil tingkat berapa ya?? lupa.. yang pasti tinggi

Aduhhh.. tutup lagi... tengok dari bawah je... cam best je.. thn 1998 dulu aku naik.

No comments: