Diriku ini..

Dilahirkan dan dibesarkan di Kulai. Meneruskan kehidupan dengan mencari sesuap nasi di Universiti Teknologi Malaysia. Memperolehi tempat berteduh di Taman Universiti, Skudai, Johor. Memayungi dua orang puteri berusia 8 tahun yang bergelar ANIS UMAIRAH dan 3 tahun bernama AMNI QAIREEN. Amat gilerr membaca novel dan amat gemar berjalan-jalan mencari pengalaman dan makanan.



Wednesday, July 5, 2017

RAGAM MANUSIA

Dengan adanya media sosial yang amat memudahkan ni.. aku tengok ramai yang menggunakan untuk meraih simpati.. salah ke tak salah ke.. mulalah nak video.. pastu post.. jpj buat ni salah.. kastam buat ni salah.. aku pun tak tahu sape yg salah.. tapi semuanya dipost dan viral.

Rasanya semua kena berjaga2.  

Kaf fb biasalah.. rasa tak puas hati.. suka hati.. post je.. fb aku punya.. aku punya suka.. nak smash org.. nak kenakan org.. semua boleh.. tanpa menjaga hati pihak yg terkena.  Dunia sekarang.

Semoga Allah melindungi aku dan keluarga dari diaibkan dan janganlah aku mengaibkan orang.. allahuakbar

No comments: