Diriku ini..

Dilahirkan dan dibesarkan di Kulai. Meneruskan kehidupan dengan mencari sesuap nasi di Universiti Teknologi Malaysia. Memperolehi tempat berteduh di Taman Universiti, Skudai, Johor. Memayungi dua orang puteri berusia 8 tahun yang bergelar ANIS UMAIRAH dan 3 tahun bernama AMNI QAIREEN. Amat gilerr membaca novel dan amat gemar berjalan-jalan mencari pengalaman dan makanan.



Wednesday, September 13, 2017

REZEKI DARI ALLAH



Alhamdullillah.. sangat2 bersyukur dengan rezeki yang diberikan.  Nampaknya trip untuk ogos dan september berterusan.. trip perth, kuching, langkawi, kuching dan kota kinabalu.  Alhamdullillah juga trip Istanbul yang membuka hati 34 orang peserta.. targetnya hanya 25 orang sahaja.  Alhamdullilah juga kerana ada yang sudi join untuk trip cameron.. syukur Ya Allah.

Semoga aku dilimpahkan dan dimurahkan lagi rezeki, ditetapkan iman, diberi petunjuk dan menurut perintah dan larangan mu Ya Allah.  Kurniaan dan terbukakanlah hati untuk memuji, menunaikan dan takwa yang lebih kepada mu Ya Allah.  Terima kasih di atas rezeki dari mu. Amin

No comments: