Diriku ini..

Dilahirkan dan dibesarkan di Kulai. Meneruskan kehidupan dengan mencari sesuap nasi di Universiti Teknologi Malaysia. Memperolehi tempat berteduh di Taman Universiti, Skudai, Johor. Memayungi dua orang puteri berusia 8 tahun yang bergelar ANIS UMAIRAH dan 3 tahun bernama AMNI QAIREEN. Amat gilerr membaca novel dan amat gemar berjalan-jalan mencari pengalaman dan makanan.



Thursday, November 2, 2017

EXPOSE DIRI

Kenapa diri dengan aku... akhir2 ni aku jadi macam menyampah plak dengan seorang  manusia ni.. setiap hari di post kat fb tentang diri dia yg macam bagus dan orang lain macam tak bagus.. tak baikkkanya aku ni sibuk hal orang.. tapi aku macam bosan plak...

Ya allah.. teruknya aku ni.. sbab aku rasa dia ni macam riak plak.. siap cite ada ni.. ada tu.. macam orang lain takde... pastu semua yang family dia buat bagus.. habis.. org lain tu tak bagus ke..  Ya Allah... kita ni insan kerdil yang tak sempurna.. maka takyah le pamer segalanya...

No comments: