Diriku ini..

Dilahirkan dan dibesarkan di Kulai. Meneruskan kehidupan dengan mencari sesuap nasi di Universiti Teknologi Malaysia. Memperolehi tempat berteduh di Taman Universiti, Skudai, Johor. Memayungi dua orang puteri berusia 8 tahun yang bergelar ANIS UMAIRAH dan 3 tahun bernama AMNI QAIREEN. Amat gilerr membaca novel dan amat gemar berjalan-jalan mencari pengalaman dan makanan.



Thursday, October 1, 2009

Sehangat teh tarik

Huhhhh... baru hari aku dapat melompat kembali ke dunia blog. Mesti orang kata aku ni hangat2 tahi ayam... (macam diorang pernah pegang tahi ayam).. tapi aku rasa aku sehangat teh tarik mamak. Cepat sejuknya... tapi tak beku. Hampir 3 bulan tak menjengah dunia ni.. sekali menjengah banyak le sawang, cik lipas, pak tikus nak berumah tangga. Nasib baik aku sempat halau. Baru hari ni ada mood.. sampai lupa password. Fb pun mcm tu gak... awal2 kenal dunia tu xcited.. dah lama sejuk mcm ais cendol kedai pak musa.

No comments: