Diriku ini..

Dilahirkan dan dibesarkan di Kulai. Meneruskan kehidupan dengan mencari sesuap nasi di Universiti Teknologi Malaysia. Memperolehi tempat berteduh di Taman Universiti, Skudai, Johor. Memayungi dua orang puteri berusia 8 tahun yang bergelar ANIS UMAIRAH dan 3 tahun bernama AMNI QAIREEN. Amat gilerr membaca novel dan amat gemar berjalan-jalan mencari pengalaman dan makanan.



Thursday, December 16, 2010

Universal studio

impian menjadi kenyataan.. akhirnya ada orang offer aku ke universal studio.. memang teringin nak ke sana.. tapi kekangan masa, rm dan tempoh perjalanan tu membuat aku belum dapat menjejakkan kaki ke situ.  member2 aku pun belum berpeluang ke sana.. so takde le aku terpengaruh dengan cerita2 diorang tentang universal studio.

offer tu menjadikan aku bersemangat nak gi.. lebih2 lagi naik kenderaan sendiri.. terima kasih tuan haji rashid mohamed salleh dan pn robeeyah mohamed yang menawarkan saya percutian yang maveles tu.

perjalanan pagi tu memang mudah dengan berkereta sendiri.. dan secara tak langsung aku pun dapat ilmu baru untuk ke singapore dengan kereta sendiri.. sebelum ni biasanya aku naik taxi, bas, keretapi... laluan plak dari gelang patah atau pun dari bandar takde masalah untuk aku.

tiket masuk $66 untuk weekdays... dan aku seronok bergambar.. tapi malangnya gambar2 tu semua corrup.. so yang tinggal gambar aku menunpang kat camera diorang...

sebelum terjah ke dalam wajib bergambar kat sini


nak tengok movie 3d.. rimas aku berkaca mata



berhadapan tempat makan.. jurasic park
anyway percutian ni buat aku enjoy n tq kerana menaja aku

No comments: