Diriku ini..

Dilahirkan dan dibesarkan di Kulai. Meneruskan kehidupan dengan mencari sesuap nasi di Universiti Teknologi Malaysia. Memperolehi tempat berteduh di Taman Universiti, Skudai, Johor. Memayungi dua orang puteri berusia 8 tahun yang bergelar ANIS UMAIRAH dan 3 tahun bernama AMNI QAIREEN. Amat gilerr membaca novel dan amat gemar berjalan-jalan mencari pengalaman dan makanan.



Thursday, June 2, 2011

Kasih Yang Suci

Aku memang peminat novel... kira kat rumah tu penuh le almari buku aku dengan novel.. melimpah ruah gak le... biasa dalam sebulan memang aku spent duit gaji untuk beli bahan bacaan.. maklumlah hobi.. dan aku boleh jadi bosan giler kerana tiada novel.

Akhir-akhir ni aku memang agresif mencari novel kasih yang suci... semua dah sold out.. actually novel ni  novel lama.. sebab tu dah sold out.. Bukan apa.. akukan kemaruk ngan cite nora elena.. aku rasa memang pernah baca buku ni.. tapi dah ingat-ingat lupa.. dan hari ni.. terjawap sudah yang aku memang dah baca novel ni.. rasa legaa.. kenapa ya.. sebab aku dah tahu ending cite tu.. dan hari ni aku review novel tu aje... alhamdullillah selesai sudah...

2 novel yang giler dan telah diadaptasikan... bakal diadaptasikan ialah bunga-bunga kemboja..

sedih.. mesti tengok drama ni.. promo dari aku


best..,. aku suka cite ni... jatuh hati kat firas.. ditayangkan kat rtm 2


bakal diadapatasi... dah lama baca.. heroinya cantik


No comments: