Diriku ini..

Dilahirkan dan dibesarkan di Kulai. Meneruskan kehidupan dengan mencari sesuap nasi di Universiti Teknologi Malaysia. Memperolehi tempat berteduh di Taman Universiti, Skudai, Johor. Memayungi dua orang puteri berusia 8 tahun yang bergelar ANIS UMAIRAH dan 3 tahun bernama AMNI QAIREEN. Amat gilerr membaca novel dan amat gemar berjalan-jalan mencari pengalaman dan makanan.



Monday, December 5, 2011

OR, JPO DAN ICF

Minggu lepas minggu sibuk gak.  Dah 2 minggu berturut-turut aku ke opis di hujung minggu.  Minggu ni kerana ICF.

Minggu lepas hidup aku di selubungi dengan OR .. ombak rindu kat mana-mana.. insyaallah hari ni aku nak gi menonton.. last gi menonton Nur Kasih The Movie.  Maklumlah Mr. Z bukan kaki wayang.. dan aku pun sesekali kalau teringin... aku gi.. kalo tak... aku tak kisahpun.




Pastu minggu lepas gak orang sibuk dengan JPO.  Hari jumaat hari tu aku ke sana.. hahaha.. dapatlah tangkap hand beg guess.. dengarnya orang kampung aku pun gi gak.. diorang tangkap carlo rino.  Sabtu aku gi lagi.. tapi hantarkan Mr. Z untuk meninjau je.  11 disember ni perasmian.. tapi aku takde plak kat sini.. hantar pengantin ke KL.

Malam tadi aku terpaksa ke opis untuk program ICF.  International Culture Fiesta.  Wahhh..!!! meriah dengan sorakan pelbagai bangsa.. yaman dan iran.  Alamak.. yang dok depan aku... hehehe.. memang sweet.. kul 12 baru balik.  Pelbagai tarian disajikan .. dan baru aku tahu kebudayaan orang iran dan yaman bila majlis perkahwinan.. macam nak giler menari.

No comments: