Diriku ini..

Dilahirkan dan dibesarkan di Kulai. Meneruskan kehidupan dengan mencari sesuap nasi di Universiti Teknologi Malaysia. Memperolehi tempat berteduh di Taman Universiti, Skudai, Johor. Memayungi dua orang puteri berusia 8 tahun yang bergelar ANIS UMAIRAH dan 3 tahun bernama AMNI QAIREEN. Amat gilerr membaca novel dan amat gemar berjalan-jalan mencari pengalaman dan makanan.



Sunday, January 31, 2016

MT15 EPISOD 9 - SERVILLE

SEVILLA

Dah puas menjelajah Granada petangnya kami berangkat menuju ke Serville.  Tapi kat sana dipanggil Servilla.  Ada bahasa sepanyol yang aku ingat.. SALIDA.. MAKSUDNYA KELUAR.. kalau kat Malaysia... itu nama orang.  Kami tiba Servilla dalam lepas maghrib.. check in hotel dan malam tu meronda Serville.. kedai2 kat sekitar hotel.. masuk shopping mall.. beli makanan jer.. dan dinner Curos.. dari Granada aku menikmati makanan tu.. ala2 Chakue cicah coklat.. kat sini cicah sambal lada yang cair2 tu.

jom dinner






haaaa... lada dia.. lada gergasi

demi nak tunjukkan kebesaran lada tu.. suruh budak 2 orang ni jadi model lada


corus... sedap.. makan tengah lapo
Dan esoknya keluar awal selepas breakfast menuju ke airport Serville untuk flight to london.. wahhhhh.. nak tiba London.. antara tempat yang aku teringin sangat nak pergi


selamat tinggal sepanyol... london aku datang





No comments: