Diriku ini..

Dilahirkan dan dibesarkan di Kulai. Meneruskan kehidupan dengan mencari sesuap nasi di Universiti Teknologi Malaysia. Memperolehi tempat berteduh di Taman Universiti, Skudai, Johor. Memayungi dua orang puteri berusia 8 tahun yang bergelar ANIS UMAIRAH dan 3 tahun bernama AMNI QAIREEN. Amat gilerr membaca novel dan amat gemar berjalan-jalan mencari pengalaman dan makanan.



Wednesday, December 2, 2020

MEREPUT 2020

tak boleh terbang.. apatah lagi nak naik kete terbang.. nak rentas daerah pun tak boleh... itulah yang berlaku untuk tahun 2020.. mereput di negara sendiri.

tour aku tahu ni sempatlah ke sabah pada awal tahun.. awal bulan 1

hujung bulan 1 aku sempat ke ho chi minh

sepulang dari ho chi minh.. bulan 2 aku sempat ke jakarta bandung

bulan ke memang dah ready utk trip hadyai masa cuti sekolah.. tapi apakan daya.. penularan dari mula masuk malaysia.. jadi aku gi sempadan jer.. dapatlah ke padang besar.. tengok jer le sign board ke HADYAI.

hingga bulan 9 aku tak flight.. 24-26/9/2020 aku terbang ke sabah.. sapa yang balik dari sabah 27/9/2020 dah start kena kuarantin.. yg balik 26/9/2020 dah kena kuarantin oleh utm.

pastu aku tak flight lagi.. semua flight aku cancel utk ke KL, Penang, Ipoh, Langkawi.. maka memeraplah aku kat bumi Johor.





No comments: