Diriku ini..

Dilahirkan dan dibesarkan di Kulai. Meneruskan kehidupan dengan mencari sesuap nasi di Universiti Teknologi Malaysia. Memperolehi tempat berteduh di Taman Universiti, Skudai, Johor. Memayungi dua orang puteri berusia 8 tahun yang bergelar ANIS UMAIRAH dan 3 tahun bernama AMNI QAIREEN. Amat gilerr membaca novel dan amat gemar berjalan-jalan mencari pengalaman dan makanan.



Wednesday, June 5, 2013

April di ho chi minh

LAGI SEKALI AKU KE HO CHI MINH.. KIRA CAM SEBULAN SEKALI AKU KE SANA.. MULA NAK BERJINAK DALAM BISNES.. MENGIKUT ORANG GAK.

AMBIL BAJU.. AMBIL TUDUNG.. AMBIL TELEKUNG.. AMBIL SEPIT.. GETAH IKAT RAMBUT.. APA2 AJE YANG ORANG NAK.. SAJA TRY.. HARAP OKEY..

Penerbangan air asia... pergi hari ni esok balik.. naik bas dari airport ke bandar dan pergi ke binh tay gak... try2 ambil baju.. Gi hari ahad.. balik hari isnin.. rupanya orang berniaga memang camtu.. ramai gak yang gi untuk ambil barang berniaga.. 

Jumpa lagi Amin dan Ayub.. baik bebudak tu.. membantu aku.. 

Gi dari sini naik kete iim sampai kl.. sbelum tu melepak dulu kat putrajaya.. tumpang bersiap.. paking kete kat lcct.. aduhh mahal sehhh.. tiba ho chi pagi.. ambil flight pagi dan baliknya flight pagi.. rasa cam ho chi minh tu dekat je..


No comments: