Diriku ini..

Dilahirkan dan dibesarkan di Kulai. Meneruskan kehidupan dengan mencari sesuap nasi di Universiti Teknologi Malaysia. Memperolehi tempat berteduh di Taman Universiti, Skudai, Johor. Memayungi dua orang puteri berusia 8 tahun yang bergelar ANIS UMAIRAH dan 3 tahun bernama AMNI QAIREEN. Amat gilerr membaca novel dan amat gemar berjalan-jalan mencari pengalaman dan makanan.



Wednesday, June 5, 2013

Trip lagi.. ho chi minh

  • Kalo aku bagitahu hal sebenarnya mesti orang kata aku riak.. tapi kadang2 aku rasa camtu.. dah bosan gi ho chi minh.. hehehe.. tapi mengenangkan rezeki yang masuk aku gi gak.. kali ni aku bawa 16 orang pelancong.. pakej 4h3m.
  • Penerbangan dari kl petang so tiba sana malam dan biasalah yaya sedia berkhidmat.. check in hotel dan terus ke pasar malam. 
  • Rutin biasa hari ke2 kami ke mekong.  Bestnya trip kali ni cam keluarga.. kak timah yang ramah.. en. mat suami angkat kak timah.. dan kami ni cam anak2 dia.. bila tiba kedai dia bagitau (dia dah ada pengalaman pergi ho chi minh).. jangan beli kat sini.. beli kat bent thant.. tapi bila turun dialah orang pertama yang membeli.. kelakar melihat gelagat kak timah.. kat mekong pergi beberapa pulau.. diorang taknak menghabiskan 4 pulau.. maybe dah tak larat.. kak azah plak (peserta dari pahang) sibuk melihat kuburan di tengah sawah.. buka pintu nampak kubur mak.. lebih kurang camtu le.
  • Hari berikutnya ke chu chi tunnel.. penatlah diorang berjalan.. tapi pengalaman untuk diorang.. aku seronok kalo diorang semua gembira.. dan iim plak sambil menyelam minum air.. sambil melancong dari cari barang bisnes.. wahhh masyukkk.. 
  • sebenarnya tak tahu nak cite apa lagi tentang trip ni.. diorang enjoy.. aku plak lambat update cite ni.. gi bulan 3.. menulis bulan 6.. hehehe.. takde mood hampir 4 bulan

No comments: