Diriku ini..

Dilahirkan dan dibesarkan di Kulai. Meneruskan kehidupan dengan mencari sesuap nasi di Universiti Teknologi Malaysia. Memperolehi tempat berteduh di Taman Universiti, Skudai, Johor. Memayungi dua orang puteri berusia 8 tahun yang bergelar ANIS UMAIRAH dan 3 tahun bernama AMNI QAIREEN. Amat gilerr membaca novel dan amat gemar berjalan-jalan mencari pengalaman dan makanan.



Monday, September 28, 2015

Audit blog

alamak.. untuk tahun 2014 memang aku langsung tak meninggalkan sebarang catatan kat blog ni.. gilerrrrr.. pengalaman pertama anak aku masuk sekolah tahun 2014.. hari exam penentuan kelas, hari pertama ke sekolah.. semua tertinggal.. kerana kekhilafanku.. 

tahun 2014.. aku bawa umairah ke yogya.. bawa dia gi tengok candi borobudur.. naik kete kuda... terus ke solo.. pastu ada gak bawa gi hadyaii.. hujung tahun selepas banjir pertama di kelantan.. aku bawa dia gi kelantan n terengganu.. kalo ada rezeki ibu bawa gi tempat lain plak ya.. anak kesayangan aku anis umairah..
 



No comments: