Diriku ini..

Dilahirkan dan dibesarkan di Kulai. Meneruskan kehidupan dengan mencari sesuap nasi di Universiti Teknologi Malaysia. Memperolehi tempat berteduh di Taman Universiti, Skudai, Johor. Memayungi dua orang puteri berusia 8 tahun yang bergelar ANIS UMAIRAH dan 3 tahun bernama AMNI QAIREEN. Amat gilerr membaca novel dan amat gemar berjalan-jalan mencari pengalaman dan makanan.



Wednesday, September 30, 2015

Lari dari jerubu

jerebu melanda negara.. rasanya dah lebih 3 minggu.. matahari tersembunyi dibalik tebalnya jerebu.. awan langsung tak kelihatan.. rindu pada awan yang berarak.. baju cam tak garing macam ikan kering yang dijemur.. itulah alam sekeliling aku sekarang.

hari ni dah 2 hari budak tak sekolah.. semalam dicutikan.. dengan utm pun dapat cuti.. yeeeee... dan aku lak memang dah ada agenda.. agenda ke langkawi.. dapat lak cuti free.. pucuk dicita ulam mendatang.. kira cam lari jap dari jerebu..

awal pagi gerak dari rumah.. flight kul 7.10.. tiba kl jam 8.00.. dok breakfast kat klia2.. tq ina belanja akak pepagi kat airport.. terus flight ke langkawi.. tiba langkawi kul 11.00 pagi.. terus ke beras terbakar.. pekena cendol.. kira sarapan di kuala lumpur.. makan tengahari di langkawi.. makan malam di johor bahru..

dah tu menyambung shopping meraton.. kat idaman suri, haji ismail group.. duit dah tinggal ngam2.. singgah jap minyak gamat...

balik flight delay 30 minit.. aduuhhh.. musibahhh ni.. risau gak... n laguagge kuar lambat kat klia2.. makin musibah.. so maraton lari ke flight le.. alhamdullah tiba gak di jb dalam kul 9.30.. missss u anak2...

No comments: