Diriku ini..

Dilahirkan dan dibesarkan di Kulai. Meneruskan kehidupan dengan mencari sesuap nasi di Universiti Teknologi Malaysia. Memperolehi tempat berteduh di Taman Universiti, Skudai, Johor. Memayungi dua orang puteri berusia 8 tahun yang bergelar ANIS UMAIRAH dan 3 tahun bernama AMNI QAIREEN. Amat gilerr membaca novel dan amat gemar berjalan-jalan mencari pengalaman dan makanan.



Monday, September 28, 2015

rancangan kesukaan gadis cilik

amni qaireen memang suka menonton upin ipin.  pantang ada masa terluang dan hp kita terletak elok.. sure dia ambil n on program tu.  baru2 ni aku tukar pattern pasword.. hehehe.. baru dia tak boleh tengok.. sekarang ni aku menggelarkan dia girl frend upin n ipin.

dah 3 tahun umur dia.. kat sekolah dah pandai bagitau nak kencing n berrr.. tapi kat rumah. harammmm... buat bodoh jer kenccc.. n berrr.. senyap jer.. alih2.. basah.. memang kat rumah aku pakaikan pampers.. masuk jer kete aku terus suruh umairah pakaikan pampers.. nasiblah.. daripada dia saje2 mengeruhkan suasana dan mengeruhkkan lagi kusyen kete dan mengheringkan bau yang tak sepatutnya.

sikap dia yang selalu dilakukan sekarang ialah mengadu.. ebbuuuu.. kakakkan...,. bahasa pelat dia.. kelakar plak tengok.. macam2 aduan le.. 

alhamdullillah.. aku diberi rezeki dan diamanah untuk menjaga amni qaireen dan anis umairah.. ibu sayang anis n amni.. muahhhhhh






 

No comments: