Diriku ini..

Dilahirkan dan dibesarkan di Kulai. Meneruskan kehidupan dengan mencari sesuap nasi di Universiti Teknologi Malaysia. Memperolehi tempat berteduh di Taman Universiti, Skudai, Johor. Memayungi dua orang puteri berusia 8 tahun yang bergelar ANIS UMAIRAH dan 3 tahun bernama AMNI QAIREEN. Amat gilerr membaca novel dan amat gemar berjalan-jalan mencari pengalaman dan makanan.



Tuesday, October 20, 2015

MOOD HOLIDAY


Mood holiday hujung tahun aku dah mula datang dalam diri
aku dah mula baca blog negara yang belum aku kunjungi tu
tengok2 kelengkapan nak bercuti
tengok2 kewangan nak bercuti.. aduhhhh.... payah tu.. asyik takde

Tapi bila ingat kena tinggalkan anak2 kesayangan hamba
rasa sedih sangat
pakkal aje aku takde duit yang cukup untuk bawa diorang
kalo tak sure aku bawa anis umairah

Lagi satu bila mengenangkan perjalanan ke sana
yang mengambil masa yang agak panjang
aduh bosannya dalam flight
paling panjang setakat ini gi umrah dan gi melbourne
dalam flight 8 jam
yang ni hampir 12 jam kot

Semoga aku selamat pergi dan selamat kembali
kena kumpul duit ni
mata wang sana beza sangat dengan sini
kalo setakat vietnam, indon, thailand 
senang sikit nak atur kewangannya

No comments: