Diriku ini..

Dilahirkan dan dibesarkan di Kulai. Meneruskan kehidupan dengan mencari sesuap nasi di Universiti Teknologi Malaysia. Memperolehi tempat berteduh di Taman Universiti, Skudai, Johor. Memayungi dua orang puteri berusia 8 tahun yang bergelar ANIS UMAIRAH dan 3 tahun bernama AMNI QAIREEN. Amat gilerr membaca novel dan amat gemar berjalan-jalan mencari pengalaman dan makanan.



Tuesday, October 20, 2015

Akhirnya terlerai jua

Judul tak agak.. bikin suspen.

akhirnya gigi aku yang longgar.. yang kalo dijentik tercabut.. akhirnya tertanggal jua..

aku ni ada satu penyakit

penyakit takut.. paling takut bila berkaitan dengan gigi

daripada kecik sampailah dah tua macam ni..

dulu time kat sekolah.. time nurse datang je aku dah tatap gigil.. pernah ponteng kerana gigi.. sanggup menipu.... ingat lagi aku menipu bagitahu bapak saya nak bawa gi klinik swasta untuk cabut gigi.. kalau tahu bak aku.. mahu aku kena marah

memang lately ni aku macam tak selesa sebab gigi ni dah longgar.. dah nak tercabut.. tapi takut nak gi klinik

puas juga le aku tarik2.. tapi taknak tanggal

pernah gak sekali aku gigit makanan dan kena gigi yg reput tu.. aduuhhhhh sakittt...

tapi semalam memang aku tekad akan cabut sebelum aku gi holiday bulan 12 nanti

dok termenung kat opis ni.. dengan lidah asyik main kat gigi yang dah longgar tu.. tekan sana tekan sini.. alhamdullilah tertanggal..

alhamdullillah selepas dia tertanggal@tercabut.. pastu aku rasa selesa

panjang gak gigi tu.

aku harap anak2 aku tak ikut perangai aku dan menjaga gigi agar kelihatan cantik menawan bila tersenyum



 

No comments: