Diriku ini..

Dilahirkan dan dibesarkan di Kulai. Meneruskan kehidupan dengan mencari sesuap nasi di Universiti Teknologi Malaysia. Memperolehi tempat berteduh di Taman Universiti, Skudai, Johor. Memayungi dua orang puteri berusia 8 tahun yang bergelar ANIS UMAIRAH dan 3 tahun bernama AMNI QAIREEN. Amat gilerr membaca novel dan amat gemar berjalan-jalan mencari pengalaman dan makanan.



Wednesday, February 10, 2016

CUTI CHINESS NEW YEAR

Time cuti panjang-panjang ni semua plan berjalan.  Aku pernah plan gak tahun lepas.. ingin ke Perth.. tapi harammm tak book apa2.. so.. cuti ni kami anak beranak dok rumah aje.. cuma hari ahad tu.. aku balik Bukit Besar.. lari dari perang dunia yang akan berlaku malam raya.  Tembak sana tembak sini.. jantung aku pocot.. sesilap.. tak dapat tidur.. pastu Mr. Z plak takde.. dia gi KL.. so memang peluang aku ke Bukit Besar le.

Kat Bukit Besar plak ada BBQ suka suki.. saje2 makan2.. syok gak.. dan ada majlis sambutan besday firas

Dan dipendekkan cite selepas majlis tu.. confirm aku tak tido.. sebabnya.. aku layan novel Isteri vs Tunang.  Habis khatam sudah novel tu.. senang hati aku dapat habiskan.

No comments: