Diriku ini..

Dilahirkan dan dibesarkan di Kulai. Meneruskan kehidupan dengan mencari sesuap nasi di Universiti Teknologi Malaysia. Memperolehi tempat berteduh di Taman Universiti, Skudai, Johor. Memayungi dua orang puteri berusia 8 tahun yang bergelar ANIS UMAIRAH dan 3 tahun bernama AMNI QAIREEN. Amat gilerr membaca novel dan amat gemar berjalan-jalan mencari pengalaman dan makanan.



Sunday, February 7, 2016

MT15 EPISOD 14- KUALA LUMPUR - JOHOR BAHRU

Selesai urusan claim tax.. diorang menyopping.. baru check in bag.. alhmadullillah semua berjalan lancar.  Cuma ramainya manusia.  Flight dari sana tengahari dengan menaiki airfrance dan dijangka tiba di ho chi minh city esok pagi.. dalam jam 8.30.. dan terus ke kuala lumpur dan dijangka tiba di kuala lumpur dalam jam 11.30.  Tapi delay lebih kurang sejam di paris.. confrim lambat sikit. Dalam perjalanan yang 13 jam tu aku memang tak tido... memacam movie aku tengok  memang tak boring.. 

 Alhamdullillah paginya tiba di Ho Chi Minh dan kami menyambung perjalanan ke Kuala Lumpur.  Tiba di Kuala Lumpur.. aku berlari2 gak.. nak mengejar flight AA ke Johor Bahru dari dari KLIA ke KLIA2.  Beratur.. tapi malangnya beg aku tak boleh masuk kerana dah lebih 5 minit masa dari 45 minit.. so.. aku cari alternatif.. naik bas dari KLIA2 ke Johor Bahru.  

Membuat aje dalam bas... dan alhamdullillah dalam lebih kurang jam 8.00 malam aku selamat tiba rumah.. home sweet home











No comments: