Diriku ini..

Dilahirkan dan dibesarkan di Kulai. Meneruskan kehidupan dengan mencari sesuap nasi di Universiti Teknologi Malaysia. Memperolehi tempat berteduh di Taman Universiti, Skudai, Johor. Memayungi dua orang puteri berusia 8 tahun yang bergelar ANIS UMAIRAH dan 3 tahun bernama AMNI QAIREEN. Amat gilerr membaca novel dan amat gemar berjalan-jalan mencari pengalaman dan makanan.



Sunday, February 7, 2016

PEMBUKA LANGKAH 2016 - BANDUNG

Destinasi pertama di bulan januari 2016.. aku melangkah ke Bandung.  Dan kali ni pergi dengan anak dara aku.. Anis Umairah.. sebagai upah sebab selalu membantu aku kat rumah..

Dan kali ni gak aku pergi ke tempat yang baru.. Dusun Bambu, Sapu Lidi, Rumah Sulam dan Garut.. selalu gi tempat2 yang biasa di pergi.. Pasar Baru, Kampung Daun..

Sebenarnya dah lama gak berhajat nak ke sapu lidi, garut dan dusun bambu.. akhirnya tercapai gak tahun 2016.  Alhamdullillah

confirm badan aku tak masuk dalam gambar ni

hari 3.. abadikan potret di asia afrika

tiba jb.. hasil tangkapan

dusun bambu

tour ke dusun bambu


Hari 1: sebelum masuk dalam untuk dinner

Hari 1: makan kat kampung daun

Hari 3: depan masjid.. area alun-alun bandung

ladies trip to bandung

hari 1: tengah kaya.. hari 3.. langsai semua duit

hari 1: makan kat sapu lidi

No comments: