Diriku ini..

Dilahirkan dan dibesarkan di Kulai. Meneruskan kehidupan dengan mencari sesuap nasi di Universiti Teknologi Malaysia. Memperolehi tempat berteduh di Taman Universiti, Skudai, Johor. Memayungi dua orang puteri berusia 8 tahun yang bergelar ANIS UMAIRAH dan 3 tahun bernama AMNI QAIREEN. Amat gilerr membaca novel dan amat gemar berjalan-jalan mencari pengalaman dan makanan.



Sunday, June 28, 2009

Afonso de Albuquerque



2 bulan kebelakangan ini aku tak boleh dipisahkan dengan bandar bersejarah tu. Weekend lepas aku gi Water City Resort. 3 hari aku kat sana. Tempat cantik tapi... Bab makanan!!! aduh menu tak berperasaan. Faham2 sendiri le. Ada kursus untuk pelajar... huh letih juga aku jadi petugas task untuk explorace... walaubagaimana pun tetap seronok dgn. kwn2. Rasa cam anak dara. Balik kul 2.30 pagi ronda2 kota Melaka. Kegilaan aku nak tengok lampu... lampu putih macam salji je kat majlis bandaraya melaka. Lampu merah cam biji saga kat Bandar Hilir. Lampu biru bawa kedamaian kat hati. Aku suka Melaka.

No comments: