Diriku ini..

Dilahirkan dan dibesarkan di Kulai. Meneruskan kehidupan dengan mencari sesuap nasi di Universiti Teknologi Malaysia. Memperolehi tempat berteduh di Taman Universiti, Skudai, Johor. Memayungi dua orang puteri berusia 8 tahun yang bergelar ANIS UMAIRAH dan 3 tahun bernama AMNI QAIREEN. Amat gilerr membaca novel dan amat gemar berjalan-jalan mencari pengalaman dan makanan.



Thursday, June 11, 2009

bz yg tenang episod 1

Minggu ni minggu bz. Walaupun boss cuti 3 hari minggu ni tapi aku tetap banyak kerja. Bukan apa semua surat Minggu Haluan Siswa lama aku printkan untuk rujukan dia. Dan sure le dia setuju dengan draf surat2 lama tu. Dia pun jenis aku gak kot... malas nak fikir banyak. Ada banyak lagi benda lain yang penting untuk difikirkan. Walaupun aku bz... tapi situasi hati aku tenang coz takde bos yang nak mengacau. So, kerja aku semua ikut rentak aku sendiri le. Kerana ke'bz'an tersebut menyebabkan aku tak mencatatkan apa2 kat blog ni.


Semalam dan hari sebelum ni jenal sakit. Maka dapat le mc 2 hari. Aku bila jenal sakit aku ada boring skit sebab kena blik on time 5. Tapi kali ni aku ungkal skit... 2 2 hari aku gi ngeteh ngan member2. Semalam g ngeteh ngan ila dapat le 5 biji durian. Rezeki tu... Balik melantak durian le sorang2. Sian gak kat jenal... tapi takpe... dia faham aku.


Malam tadi gi rumah ibu mertuaku.. then dia ajak kuar mkn. Dia teringin nak makan roti nan... maka sang menantu ni gi le menemakan ibu mertuanya. Jenal kena jaga maira kat rumah mak dia. Hehehe. Kami g ngeteh malam ber3. Aku pekena roti telur jer, Kak Ratna roti sardin. Dap gak roti nan kat situ.. cuma ayam tandorinye pedas sikit lerrr.... Jom sesekali kita gi sana ramai2...

No comments: