Diriku ini..

Dilahirkan dan dibesarkan di Kulai. Meneruskan kehidupan dengan mencari sesuap nasi di Universiti Teknologi Malaysia. Memperolehi tempat berteduh di Taman Universiti, Skudai, Johor. Memayungi dua orang puteri berusia 8 tahun yang bergelar ANIS UMAIRAH dan 3 tahun bernama AMNI QAIREEN. Amat gilerr membaca novel dan amat gemar berjalan-jalan mencari pengalaman dan makanan.



Sunday, June 28, 2009

Aku Masih Di Sini

Dah lama sungguh aku tak menjengah dalam dunia blog ni. Dunia blog mcm dah terpisah dalam hidup aku. Bukan apa.... kerana kepentingan kerjaya menyebabkan aku langsung takde masa nak menulis. Lagipun aku ni menulis kat opis je.



Hari ni ahad aku kat opis. Semalam dan esok camtu gak. Walaupun esok merupakan hari cuti kat selatan tanahair ni aku tetap menjalankan tugas. Musim sibuk aku time pengambilan pelajar baru. 'SELAMAT DATANG KE U.." TAHNIAH....!!!

No comments: