Diriku ini..

Dilahirkan dan dibesarkan di Kulai. Meneruskan kehidupan dengan mencari sesuap nasi di Universiti Teknologi Malaysia. Memperolehi tempat berteduh di Taman Universiti, Skudai, Johor. Memayungi dua orang puteri berusia 8 tahun yang bergelar ANIS UMAIRAH dan 3 tahun bernama AMNI QAIREEN. Amat gilerr membaca novel dan amat gemar berjalan-jalan mencari pengalaman dan makanan.



Monday, June 15, 2009

bz yg tenang episod 2

Yess.. yess.. yess.... dia pergi lagi....
Bz yang tenang kali ni akan berakhir pada hari khamis. Jadilah utk. aku berehatkan minda dalam situasi yg bz ini dalam masa 2 hari. Kali ini dia pergi ke bumi kenyalang. Turun dari flight je dia suruh aku emailkan senarai tugasan penyelarasan. Gangguan dari kejauhan tu.. tapi takpe.. aku layannn je dia. Hopefully esok n lusa dia lupakan aku seketika dan biarkan aku tenang dan damai di selatan tanahair ini. Izinkan saya damai disini bosss.. hehehe... jgn. report kat dia tau pada sesape yang baca blog aku ni...

No comments: