Diriku ini..

Dilahirkan dan dibesarkan di Kulai. Meneruskan kehidupan dengan mencari sesuap nasi di Universiti Teknologi Malaysia. Memperolehi tempat berteduh di Taman Universiti, Skudai, Johor. Memayungi dua orang puteri berusia 8 tahun yang bergelar ANIS UMAIRAH dan 3 tahun bernama AMNI QAIREEN. Amat gilerr membaca novel dan amat gemar berjalan-jalan mencari pengalaman dan makanan.



Monday, June 8, 2009

Sana sini kenduri kawin


Biasa le time cuti sek. ni sibuk ngan majlis perkahwinan. Dua hari cuti... dua hari le aku gi kenduri kawin. Sabtu aku gi Mutiara Rini, Pasir Gudang n Tun Aminah. Tetamu paling awal kat Mutiara Rini.. aku n kakak-kakak aku... hehehe.. Nak kejar masa coz nak gi Pasir Gudang selepas tu. Souvenir Rumah Pengantin from Indonesia. Tengahari aku dah tiba Pasir Gudang... kat sana ada menu tambahan .. lontong, tapai, cendol, kuih raya dan souvenir kuih tradisional family aku.. kuih suji dan suji keledek. Ahad kenduri kat Bukit Besar lak. Balik awal n nak hilangkan boring aku bawa le ibu mertua gi makan kat senibung.

1 comment:

manjamaira said...
This comment has been removed by the author.