Diriku ini..

Dilahirkan dan dibesarkan di Kulai. Meneruskan kehidupan dengan mencari sesuap nasi di Universiti Teknologi Malaysia. Memperolehi tempat berteduh di Taman Universiti, Skudai, Johor. Memayungi dua orang puteri berusia 8 tahun yang bergelar ANIS UMAIRAH dan 3 tahun bernama AMNI QAIREEN. Amat gilerr membaca novel dan amat gemar berjalan-jalan mencari pengalaman dan makanan.



Sunday, June 28, 2009

aku dan teater





Malam tadi aku tengok 'Teater Tari Malim Deman' kat auditorium RTM JB. Aku pergi pun sebab di paksa. Sempat juga le aku melelapkan mata 6,7 min time puteri2 tu kuar. Bukan apa... jiwa aku dan Mr Z tak sekata dalam bab tu. Aku pergi pun secara di paksa.... dan dia pun terlibat sama dalam pementasan itu. Jadi Pembantu Q Muzik. Anyway thanks Mr. Z tak memaksa aku buat yg. lain. Lain kali aku type sinopsisnya. Ramai yang puji teater tu... Tapi aku....... no. comment


No comments: