Diriku ini..

Dilahirkan dan dibesarkan di Kulai. Meneruskan kehidupan dengan mencari sesuap nasi di Universiti Teknologi Malaysia. Memperolehi tempat berteduh di Taman Universiti, Skudai, Johor. Memayungi dua orang puteri berusia 8 tahun yang bergelar ANIS UMAIRAH dan 3 tahun bernama AMNI QAIREEN. Amat gilerr membaca novel dan amat gemar berjalan-jalan mencari pengalaman dan makanan.



Thursday, May 13, 2010

April yang bz

Aku habiskan bulan april dengan menyusuri 3 tempat di pantai timur. Seminggu lebih selepas pulang dari Indonesia dari 8 - 11 April aku terus menuju ke Rompin Beach Resort, Rompin atas urusan sebagai urusetia untuk Kursus Induksi MPP.


Best kat sana... selain dapat RM50.00 tunai (TQ Pak Habib) duit saja2 diberi oleh penceramah. Cite best aku dapat melakukan satu tranfromasi diri aku. Bijak telur 1 tray (30 biji) tanpa pecah. Tepukan untuk diri sendiri.









Balik dari Rompin dok rumah semalam aku terus pergi ke Trengganu plak. Aku ikuti kursus Penulisan Rintas. Kursus diadakan di Grand Continental semalam 2 hari dan aku terpaksa bermalam di sana selama 3 malam.

Pulang 2 malam dirumah aku kena plak bersiap untuk membawa rombongan cik kiah ke Langkawi. Nasib baik naik flight.. takde penat sangat.

No comments: