Diriku ini..

Dilahirkan dan dibesarkan di Kulai. Meneruskan kehidupan dengan mencari sesuap nasi di Universiti Teknologi Malaysia. Memperolehi tempat berteduh di Taman Universiti, Skudai, Johor. Memayungi dua orang puteri berusia 8 tahun yang bergelar ANIS UMAIRAH dan 3 tahun bernama AMNI QAIREEN. Amat gilerr membaca novel dan amat gemar berjalan-jalan mencari pengalaman dan makanan.



Monday, May 10, 2010

menjejaki semula

huhhh...lebih 5 bulan aku tak menjengah langsung kat laman ni... maklumlah sibuk dgn fb.. password pun aku dah lupa.. puas aku cuba dan terus mencuba.. dan akhirnya berjaya menjejakinya... usaha itu tangga kejayaan... dan aku tahu diri aku... selalu cam hangat2 tahi ayam... awal2 berkobar.. pertengahannya dah mula timbul kemalasan.. dan akhirnya camni le...

so skrg. aku cuba bangkit dari kemalasan dan aku cuba imbau perjalanan kehidupan aku... berbagai ragam berlaku... kisah suka dan duka... dan insyaallah laman ini akan aku teruskan... so.. kita jumpa di episod akan datang

No comments: