Diriku ini..

Dilahirkan dan dibesarkan di Kulai. Meneruskan kehidupan dengan mencari sesuap nasi di Universiti Teknologi Malaysia. Memperolehi tempat berteduh di Taman Universiti, Skudai, Johor. Memayungi dua orang puteri berusia 8 tahun yang bergelar ANIS UMAIRAH dan 3 tahun bernama AMNI QAIREEN. Amat gilerr membaca novel dan amat gemar berjalan-jalan mencari pengalaman dan makanan.



Tuesday, February 26, 2013

Malam Perdana HEMA

Office aku baru je melaksanakan satu program gilang gemilang iaitu anugerah perdana hema pada 30 januari 2013.  tema malam tu warna merah dan hitam.  wah bergemerlapan sekali malam tu (kecuali aku) yang low profile bab2 bergaya ni.  dan malam tu ada pertukaran hadiah. harga hadiah lebih kurang rm20. 

malam tu alhamdullillah aku menerima gak sijil premium bsn bernilai rm100 je.. bermakna markah skt aku maintain 85 ke atas selama 3 tahun berturut-turut.  syukur ke hadrat ilahi.

malam ni bab makan (i like) chinese food.. berbaloi-baloi gitu.. dalam bab gambar aku memang kurang menyerlah.. tak pernah pun dapat gambarnya..

No comments: