Diriku ini..

Dilahirkan dan dibesarkan di Kulai. Meneruskan kehidupan dengan mencari sesuap nasi di Universiti Teknologi Malaysia. Memperolehi tempat berteduh di Taman Universiti, Skudai, Johor. Memayungi dua orang puteri berusia 8 tahun yang bergelar ANIS UMAIRAH dan 3 tahun bernama AMNI QAIREEN. Amat gilerr membaca novel dan amat gemar berjalan-jalan mencari pengalaman dan makanan.



Wednesday, May 16, 2012

Duniaku Episod 3 Miaww

kali ni gi kuching lagi sekali iaiti pada 15 hingga 16 Februari.. membawa sekali keluarga belah mertua dan ipar duia.. nasib baik ipar duai sepasang je... (adik Mr. Z ada sorang)... diaorang first time ke kuching.

setiba di sana disambut oleh bujang yang tersangat baik dan mudah memberikan kerjasama.  kami menikmati makan tengahari dan terus ke muzium kuching sebelum ke kampung budaya.  tapi aku terlupa plak nak bawa camera.  tak masuk pun.. cuma gambar kat burung kenyalang je.  pastu check in harbour view.. mudah hotel ni.. bila2 masa boleh gi main bazar.  Malam kami keluar lagi untuk menikmati makan malam dan bawa round keliling kuching.

Keesokkan harinya kami membeli kek lapis untuk di bawa pulang dan terubuk masuk abang jeff.  Selepas makan tengahari kami gi rumah cik li di kem berhampiran airport.. itulah percutian ringkas aku n keluarga mr. z.  Lebih kurang jam 9.00 kami tiba ke rumah.  Alhamdullilah.. tercapai sudah impian keluarga Mr. Z ke sarawak.

Dewan undangan negeri di astana

melintasi sungai serawak m
main bazaar

No comments: