Diriku ini..

Dilahirkan dan dibesarkan di Kulai. Meneruskan kehidupan dengan mencari sesuap nasi di Universiti Teknologi Malaysia. Memperolehi tempat berteduh di Taman Universiti, Skudai, Johor. Memayungi dua orang puteri berusia 8 tahun yang bergelar ANIS UMAIRAH dan 3 tahun bernama AMNI QAIREEN. Amat gilerr membaca novel dan amat gemar berjalan-jalan mencari pengalaman dan makanan.



Friday, May 4, 2012

Setelah lama terkubur...

Entah kenapa ya aku jadi seorang yang pemalas untuk menulis kat blog ni.. aku memang bukan penulis tapi sekurang-kurangnya ada juga sesuatu untuk aku baca tentang diri aku di hari depan kelak.  Dah lima bulan aku meninggalkan ruangan ni..... apa kesibukkan aku ya?? berjalan je ke.. tak gak rasanya.. tapi hari ni aku cuba bangkit setelah lama berkubur...

No comments: