Diriku ini..

Dilahirkan dan dibesarkan di Kulai. Meneruskan kehidupan dengan mencari sesuap nasi di Universiti Teknologi Malaysia. Memperolehi tempat berteduh di Taman Universiti, Skudai, Johor. Memayungi dua orang puteri berusia 8 tahun yang bergelar ANIS UMAIRAH dan 3 tahun bernama AMNI QAIREEN. Amat gilerr membaca novel dan amat gemar berjalan-jalan mencari pengalaman dan makanan.



Monday, August 29, 2011

Renjisan perkahwinan

Kawan Mr. Z nak kawin.  (agenda besar dalam kehidupan manusia).. tapi kesian dia takde sesiapa kecuali seorang abang angkat yang dibesarkan bersama.  Dan untuk merealisasikan impian dia tu.. dia cuba mengharap pertolongan sahabat-sabahat untuk membantu mencapai cite-citenya dalam membina sebuah kehidupan berumah tangga.  

Satu perjumpaan bersama kawan-kawan untuk agihan tugas diadakan waktu berbuka puasa di Hotel Century .  Perbincangan diadakan dan draf untuk petugas dapat disediakan waktu perjumpaan pertama.  Perjumpaan susulan diadakan di Hotel Selesa sewaktu majlis berbuka puasa dengan dihadiri abang angkatnya.  Perbincangan diadakan dan kata sepakat dicapai untuk tugasan semua.  

Yang mendapat faedah dari plot-plot diatas adalah aku dan umairah.. time aiorang discuss. kita memenuhikan perut dengan menu-menu yang terhidang.. sampai sekarang aku terasa keenakkan air bandung di Hotel Century dan beriani kambing di Hotel Selesa.  I like.

Moga perkahwinan yang dibina berkekalan hingga ke hujung nyawa.  Selamat melangkah ke dunia perkahwinan. 

Nak baring ke cikk?? kekenyangan ke??

Model baju kurung raya

Cahaya lilin

Promosi untuk tahun depan le....

No comments: